"► ТОВ Юридическая компания Инновационные технологии права ", "description" =>"ТОВ Юридическая компания Инновационные технологии права", "keywords" =>"ТОВ Юридическая компания Инновационные технологии права", )); //# symwols //# ➿ ✅ ⚪ ⭕ ⭐ ❗ ❓ ༄ ʘ ?> ☆ Безкоштовна правова допомога для учасників Євромайдану | Юридическая компания ИТП Киев

НОВОСТИ

Безкоштовна правова допомога для учасників Євромайдану

Юридична компанія «Інноваційні технології права» стурбована не тільки ситуацією порушення прав кожного громадянина України прийняттям КМУ протизаконного, антиконституційного розпорядження, але і діями правоохоронних органів, які застосовують сльозогінний газ, фізичну силу проти мітингувальників на центральній площі столиці України.

Зі свого боку, наша компанія націлена на захист прав та свобод кожного громадянина України, дотримуючись та поважаючи норми ст. 3 Конституції України, яка проголошує, що-людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

Підтримуючи позицію євроінтеграції України, ЮК «Інноваційні технології права» вважає своїм обов’язком надання будь-якої правової допомоги в рамках безоплатних юридичних консультацій всім, хто відстоює засади правової, демократичної держави, хто за дотримання норм Конституції та законодавчих актів, хто усвідомлює всю гостроту ситуації і впевнився в некомпетентності уряду.

Нагадаємо розпорядження Кабінету Міністрів України

Кабінет Міністрів України на засіданні 21 листопада 2013 р. прийняв розпорядження «Питання укладання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомноїенергії і їх державами – членами, з іншої сторони», згідно з яким в інтересах національної безпеки України процес  підготовки до укладання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС призупинено.

Що порушено?

Своїми діями КМУ свідомо порушив низку нормативно-правових актів, а саме шляхом умисного перевищення службових повноважень Прем’єр-Міністром України та Міністрами КМУ було всупереч Конституції України, прийнято неправомірне розпорядження № 905-р від 21.11.2013 року.

Відповідно до основного закону України, а саме ст. 116 Конституції України встановлено, що КМУ забезпечує державний суверенітет і економічну самостійність України, здійснення внутрішньої і зовнішньої політики держави, виконання Конституції і законів України, актів Президента України, а також організовує і забезпечує здійснення зовнішньоекономічної діяльності України.

Ст. 11 Закону України «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики» проголошує, що основними засадами зовнішньої політики є: забезпечення інтеграції України в європейський політичний, економічний, правовий простір з метою набуття членства в Європейському Союзі.

Ст. 12 вищезазначеного закону встановлює, що  Кабінет Міністрів України як вищий орган у системі органів виконавчої влади - шляхом забезпечення здійснення внутрішньої і зовнішньої політики держави, спрямованої на реалізацію засад такої політики, забезпечення розроблення з метою реалізації цих засад у відповідній сфері проектів законів та інших нормативно-правових актів, проведення експертизи таких проектів на відповідність засадам, визначеним цим Законом, здійснення координації роботи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та спрямування її на забезпечення реалізації засад внутрішньої і зовнішньої політики у відповідних сферах суспільного і державного життя, здійснення кадрової політики в межах, визначених  Конституцією  та законами України, реалізації права законодавчої ініціативи та видання в межах своєї компетенції постанов і розпоряджень;

Не стала перепоною для КМУ і ст. 19 Конституції, яка чітко встановлює, що  органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так і Указ Президента України № 127/2013 про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 12.03.2013 р. здається вже і «не указ» для КМУ, в якому на державній мові зазначено:

«З метою забезпечення дальшого розвитку стратегічного партнерства України з Європейським Союзом, його державами-членами на засадах політичної асоціації та економічної інтеграції, завершення у 2013 році процесу укладення Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом та її наступної імплементації, а також реалізації домовленостей, досягнутих у ході 16-го саміту «Україна - Європейський Союз», Рада національної безпеки і оборони України вирішила:

 Кабінету Міністрів України здійснити заходи щодо забезпечення прийняття законодавчих та видання інших нормативно-правових актів, передбачених Планом дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України, а також підготовки та направлення на розгляд Європейської Комісії третьої доповіді України про виконання Україною зазначеного Плану дій».

З повним текстом згадуваного Указу можна ознайомитись на офіційному сайті Президента України.

Як зазначено в самому резонансному розпорядженні КМУ: «Розпорядження прийнято з метою більш детального вивчення та опрацювання комплексу заходів, які Україна має виконати для відновлення втрачених обсягів виробництва та напрямів торговельно-економічних відносин з Російською Федерацією та іншими державами - членами СНД, формування належного рівня внутрішнього ринку, який забезпечував би паритетні відносини між Україною та країнами - членами ЄС, що є базовим принципом міжнародного права і основою економічної безпеки країни.», але аналізуючи дії КМУ з прийняття даного документа, стає зрозумілим, що він прийнятий не тільки з порушення норм  права, але і перевищенням службових повноважень, адже Кабінет Міністрів України взагалі не може призупиняти процес напрямку розвитку держави без відповідного рішення Верховної Ради України чи Президента України, Уряд не наділений повноваженнями визначати зовнішній курс країни. Керує зовнішньою політикою за Конституцією – президент, а засади зовнішньої політики визначає парламент. Оскільки парламент не змінював відповідного курсу, не приймав зміни до закону про засади внутрішньої та зовнішньої політики, уряд самостійно не міг змінити євроінтеграційного курсу.

Тобто Кабінет Міністрів України взяв на себе неналежні функції, які завдали  істотної  шкоди державним та громадським інтересам, а це вже діяння, які підпадають під ознаки ст. 365 Кримінального кодексу України.